dogaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kadar ekip ve ekipmanla bu kadar kötü bir reklamı çekmek gerçek bir başarı olmuş.
Stok videolarından zerre farkı yok... dediğiniz gibi ekibi gördüğümde şaşırdım ben ...