• 21-01-2020, 22:47:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar soru basit, birkaç muhsabeci ile görüştüm şahıs şirketi kurarak yapabilirsin dedi. Açıkçası dükkan kiraları çok yüksek olduğu için risk almak zor. Ne diyorsunuz mümkün mü bu?
  • 21-01-2020, 22:48:41
    #2
    Müşteri varsa neden olmasın 👍🏼
  • 21-01-2020, 22:48:53
    #3
    drkfear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşlar soru basit, birkaç muhsabeci ile görüştüm şahıs şirketi kurarak yapabilirsin dedi. Açıkçası dükkan kiraları çok yüksek olduğu için risk almak zor. Ne diyorsunuz mümkün mü bu?
    gıda dan kastın nedir buna göre değişir ?
  • 21-01-2020, 22:50:14
    #4
    salça yaprak gibi şeyler mi? Yöresel tarzda ise satılabilir.
  • 21-01-2020, 22:51:08
    #5
    osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gıda dan kastın nedir buna göre değişir ?
    Niş birkaç ürün. Fırın kullanılıyor.



    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salça yaprak gibi şeyler mi? Yöresel tarzda ise satılabilir.
    Yöresel değil hocam
  • 21-01-2020, 22:52:58
    #6
    drkfear adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niş birkaç ürün. Fırın kullanılıyor.





    Yöresel değil hocam
    yasal işlere girersen tarım bakanlığı izni ıvır izni zıvır izni bir sürü şey çıkar,

    yaptıklarını nerede satacaksın, gidip bir cafe ye yemekhaneye v.s. vereceksen şirket açmana gerek yok sanırım
  • 21-01-2020, 22:53:48
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Sağlık bakanlığı, gıda bakanlığı gibi bakanlıklarn izin almanız gerekebilir. Teftiş ve gıda üretimine dair. öyle sanıyorum
  • 21-01-2020, 22:57:52
    #8
    osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal işlere girersen tarım bakanlığı izni ıvır izni zıvır izni bir sürü şey çıkar,

    yaptıklarını nerede satacaksın, gidip bir cafe ye yemekhaneye v.s. vereceksen şirket açmana gerek yok sanırım
    İnternetten satılacak
  • 21-01-2020, 23:01:20
    #9
    Hocam biz şarküteri markette açık tahin satıyorduk tarımdan geldi adamlar bastı cezayı. Neymiş, paketleme iznimiz var mıymış. 50 kiloluk teneke biz bunları küçük kavanozlara koymak için izin almak zorundaymışız. Yani her yapacağınız işlem izinli olacak değilse cezayı basıyorlar acımadan. Yapacağınız iş bu tarz işler gerektiriyorsa gerekli mercilerden izninizi alıp atılım yapın. Tutarsa küçük bir büfe tarzı bir yer açıp devam edersiniz.