Hocam biz şarküteri markette açık tahin satıyorduk tarımdan geldi adamlar bastı cezayı. Neymiş, paketleme iznimiz var mıymış. 50 kiloluk teneke biz bunları küçük kavanozlara koymak için izin almak zorundaymışız. Yani her yapacağınız işlem izinli olacak değilse cezayı basıyorlar acımadan. Yapacağınız iş bu tarz işler gerektiriyorsa gerekli mercilerden izninizi alıp atılım yapın. Tutarsa küçük bir büfe tarzı bir yer açıp devam edersiniz.