• 21-01-2020, 17:06:16
    #1
    Merhaba, 2006’dan beri aktif bir şirket üzerine iyzico’ya başvuruyorum. Satış yapacağım. Çok sıkıntılı bir süreç oldu şimdi de imza nüshasına taktılar. Bi temsilci tc yazmıyor diyor birisi son 5 sene içinde olmalı diyor. Bu imza sürküsünü ticaret odası bile kabul ediyor, yenisini çıkartmak da para zaman da yok. Ne düşünüyorsunuz?
  • 21-01-2020, 17:10:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıl geçerlilik süresi var diye biliyorum bende tam net bilgiye sahip olmadan. Çıkartmadan hızlı sanal pos için shopier ile anlaşma yapabilirsiniz.
  • 21-01-2020, 17:10:53
    #3
    ltd 10 yıl a.ş. 3 yıl.
  • 21-01-2020, 17:12:23
    #4
    İmza sirküsünde tc numarası yazması gerekiyor diye biliyorum.
  • 21-01-2020, 17:14:31
    #5
    Beyan çıkardıktan sonra imza neden değiştirelim biz. kontrol eden kişiler de hayattan yorulmuş sanırım hiç bakmadan etmeden eksik diye yapıştırıp geçiyorlar. Hata varsa bir tek imzada hata vardır bunlar içinde. Diğerlerin hepsi tam, daha ne istiyorlar anlamadım çok saçma ya
  • 21-01-2020, 17:17:43
    #6
    Platin üye
    Finans kuruluşları (Bankalar ve aracı kuruluşlar) 5 seneden eski imza sirkülerini kabul etmezler.
  • 21-01-2020, 17:23:08
    #7
    İmza sirküleri geçerlilik süresi dolunca banka hesabına giriş yapamazsınız. Süresiz yapın uğraşmamak için.