Merhaba, 2006dan beri aktif bir şirket üzerine iyzicoya başvuruyorum. Satış yapacağım. Çok sıkıntılı bir süreç oldu şimdi de imza nüshasına taktılar. Bi temsilci tc yazmıyor diyor birisi son 5 sene içinde olmalı diyor. Bu imza sürküsünü ticaret odası bile kabul ediyor, yenisini çıkartmak da para zaman da yok. Ne düşünüyorsunuz?