Beyan çıkardıktan sonra imza neden değiştirelim biz. kontrol eden kişiler de hayattan yorulmuş sanırım hiç bakmadan etmeden eksik diye yapıştırıp geçiyorlar. Hata varsa bir tek imzada hata vardır bunlar içinde. Diğerlerin hepsi tam, daha ne istiyorlar anlamadım çok saçma ya