• 16-01-2020, 21:01:49
    #1
    Merhaba;
    Hukuk bürosunda tahsilat bölümünde çalışmak üzere anlaştım. Daha önceden eğitimim yok. Çalışanlar varsa ne gibi zorlukları var yardımcı olursa sevinirim. Konuşma metni konusunda da yardımcı olanlara r10+ atıcam. Şimdiden teşekkürler.
  • 16-01-2020, 21:04:07
    #2
    Valla ülkenin en sevilmeyen iş gruplarından birisine dahil oluyorsun. Allah yardımcın olsun
  • 16-01-2020, 21:05:25
    #3
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla ülkenin en sevilmeyen iş gruplarından birisine dahil oluyorsun. Allah yardımcın olsun
    Teşekkür ederim, artık ekmek aslanın ağzında değil midesinde. Yapacak birşey yok
  • 16-01-2020, 21:53:57
    #4
    oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    Hukuk bürosunda tahsilat bölümünde çalışmak üzere anlaştım. Daha önceden eğitimim yok. Çalışanlar varsa ne gibi zorlukları var yardımcı olursa sevinirim. Konuşma metni konusunda da yardımcı olanlara r10+ atıcam. Şimdiden teşekkürler.
    Finans sektöründe müşteri ilişkileri departmanında çalıştım. Günde ortalama 100 civarı kişi ile görüşürdüm. Sizinde biden farkınız olmaz, sürekli dış arama yaptırıp borçluları arayıp borcun ödenmesine ikna etmeniz istenir. Bir tanıdık da var tahsilat departmanında takım lideri. Size belirli hedefler verilir, bunları karşılamanız gerekir. Ağzınız iyi laf yapsın yeter, bence zor değil. Kolay gelsin.

    Merhaba, xx den arıyorum. Adım Ahmet. Xx ile görüşebilir miyim? Bu önemli. Kvkk gereği borç sadece borç sahibine söylenir. Diyerek başlarsınız, devamı gelir zaten.
  • 16-01-2020, 22:03:26
    #5
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Finans sektöründe müşteri ilişkileri departmanında çalıştım. Günde ortalama 100 civarı kişi ile görüşürdüm. Sizinde biden farkınız olmaz, sürekli dış arama yaptırıp borçluları arayıp borcun ödenmesine ikna etmeniz istenir. Bir tanıdık da var tahsilat departmanında takım lideri. Size belirli hedefler verilir, bunları karşılamanız gerekir. Ağzınız iyi laf yapsın yeter, bence zor değil. Kolay gelsin.

    Merhaba, xx den arıyorum. Adım Ahmet. Xx ile görüşebilir miyim? Bu önemli. Kvkk gereği borç sadece borç sahibine söylenir. Diyerek başlarsınız, devamı gelir zaten.
    Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 16-01-2020, 23:27:49
    #6
    oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim yorumunuz için
    Başarılar dilerim, hayırlı olsun tekrardan.
  • 16-01-2020, 23:56:19
    #7
    Parayı güzellikle işte vermez ise kanuni olarak tehdit et.
    Yine mi vermedi ailesine söylemekle tehdit et.
    Baktın yine vermiyor küfür et.
    Oda mı olmadı boş ver hafız değmez seviyemi düşüremem deyip başa dön.
  • 17-01-2020, 09:27:44
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı güzellikle işte vermez ise kanuni olarak tehdit et.
    Yine mi vermedi ailesine söylemekle tehdit et.
    Baktın yine vermiyor küfür et.
    Oda mı olmadı boş ver hafız değmez seviyemi düşüremem deyip başa dön.
    Sabah sabah güldürdünüz hocam
  • 17-01-2020, 11:41:17
    #9
    Genelde bol küfürlü, hakaretli telefon görüşmeleri yaparsın.
    Sakın tehdit ve ailesine söyleme olayına girme. Tehdit ayrı bir suç, ailesini aramak ve bilgilendirmek apayrı bir suç. Borç şahsidir böyle bir şeye de hakkınız yok zaten, borçlu taraf şikayetçi olursa avukata iyi bir ceza kilitliyorlar, sen de işinden olursun.