Merhaba;
Hukuk bürosunda tahsilat bölümünde çalışmak üzere anlaştım. Daha önceden eğitimim yok. Çalışanlar varsa ne gibi zorlukları var yardımcı olursa sevinirim. Konuşma metni konusunda da yardımcı olanlara r10+ atıcam. Şimdiden teşekkürler.