Konu
Hukuk Bürosunda Çalışanlar
16-01-2020, 21:01:49
#1
oguzaltikardes
Merhaba;
Hukuk bürosunda tahsilat bölümünde çalışmak üzere anlaştım. Daha önceden eğitimim yok. Çalışanlar varsa ne gibi zorlukları var yardımcı olursa sevinirim. Konuşma metni konusunda da yardımcı olanlara r10+ atıcam. Şimdiden teşekkürler.