Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Finans sektöründe müşteri ilişkileri departmanında çalıştım. Günde ortalama 100 civarı kişi ile görüşürdüm. Sizinde biden farkınız olmaz, sürekli dış arama yaptırıp borçluları arayıp borcun ödenmesine ikna etmeniz istenir. Bir tanıdık da var tahsilat departmanında takım lideri. Size belirli hedefler verilir, bunları karşılamanız gerekir. Ağzınız iyi laf yapsın yeter, bence zor değil. Kolay gelsin.

Merhaba, xx den arıyorum. Adım Ahmet. Xx ile görüşebilir miyim? Bu önemli. Kvkk gereği borç sadece borç sahibine söylenir. Diyerek başlarsınız, devamı gelir zaten.
Teşekkür ederim yorumunuz için