Genelde bol küfürlü, hakaretli telefon görüşmeleri yaparsın.
Sakın tehdit ve ailesine söyleme olayına girme. Tehdit ayrı bir suç, ailesini aramak ve bilgilendirmek apayrı bir suç. Borç şahsidir böyle bir şeye de hakkınız yok zaten, borçlu taraf şikayetçi olursa avukata iyi bir ceza kilitliyorlar, sen de işinden olursun.