Merhaba;
Hukuk bürosunda tahsilat bölümünde çalışmak üzere anlaştım. Daha önceden eğitimim yok. Çalışanlar varsa ne gibi zorlukları var yardımcı olursa sevinirim. Konuşma metni konusunda da yardımcı olanlara r10+ atıcam. Şimdiden teşekkürler.
Hukuk Bürosunda Çalışanlar
9
●254
- 16-01-2020, 21:01:49
- 16-01-2020, 21:04:07Valla ülkenin en sevilmeyen iş gruplarından birisine dahil oluyorsun. Allah yardımcın olsun
- 16-01-2020, 21:05:25Teşekkür ederim, artık ekmek aslanın ağzında değil midesinde. Yapacak birşey yokMitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2020, 21:53:57Finans sektöründe müşteri ilişkileri departmanında çalıştım. Günde ortalama 100 civarı kişi ile görüşürdüm. Sizinde biden farkınız olmaz, sürekli dış arama yaptırıp borçluları arayıp borcun ödenmesine ikna etmeniz istenir. Bir tanıdık da var tahsilat departmanında takım lideri. Size belirli hedefler verilir, bunları karşılamanız gerekir. Ağzınız iyi laf yapsın yeter, bence zor değil. Kolay gelsin.oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, xx den arıyorum. Adım Ahmet. Xx ile görüşebilir miyim? Bu önemli. Kvkk gereği borç sadece borç sahibine söylenir. Diyerek başlarsınız, devamı gelir zaten. - 16-01-2020, 22:03:26Teşekkür ederim yorumunuz içinGucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2020, 23:27:49Başarılar dilerim, hayırlı olsun tekrardan.oguzaltikardes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2020, 23:56:19Parayı güzellikle işte vermez ise kanuni olarak tehdit et.
Yine mi vermedi ailesine söylemekle tehdit et.
Baktın yine vermiyor küfür et.
Oda mı olmadı boş ver hafız değmez seviyemi düşüremem deyip başa dön. - 17-01-2020, 09:27:44
- 17-01-2020, 11:41:17Genelde bol küfürlü, hakaretli telefon görüşmeleri yaparsın.
Sakın tehdit ve ailesine söyleme olayına girme. Tehdit ayrı bir suç, ailesini aramak ve bilgilendirmek apayrı bir suç. Borç şahsidir böyle bir şeye de hakkınız yok zaten, borçlu taraf şikayetçi olursa avukata iyi bir ceza kilitliyorlar, sen de işinden olursun.