• 11-01-2020, 17:33:40
    #2
    Şimdi diyelim ev 5 katlı biz 2. Kattayız ve banyoda yakalandık hemen çamaşır makinesi yanında çömdüm
    Eee ev yıkılsa üzerime 3 kat + çatı düşecek tepem de korumuyor ki beni nasıl güvenli olacak
  • 11-01-2020, 17:33:24
    #3
    Millet olarak twitter'a girip #Deprem oldu tweeti atıyoruz. Sanki biz tweet atmayınca deprem oldugunu kimse bilmeyecekmiş gibi
  • 11-01-2020, 17:35:00
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi diyelim ev 5 katlı biz 2. Kattayız ve banyoda yakalandık hemen çamaşır makinesi yanında çömdüm
    Eee ev yıkılsa üzerime 3 kat + çatı düşecek tepem de korumuyor ki beni nasıl güvenli olacak
    Allah yaşatmasın hocam
  • 11-01-2020, 17:38:15
    #5
    Minifirsat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yaşatmasın hocam
    Geçen sene bu zamanda bizim arama kurtarma daha buradan 150km öteye İstanbul da ki üzücü olaya gitti (yıkılan bina) +++ çevre iller ve İstanbul içinde de çok sayıda ekipte vardı öyle olduğu halde 3 gün arama + 5gün kaldırma sürdü sadece 1 bina
    hafız İstanbul da büyük deprem olsa evler yıkılsa neyse konuşmuyorum bir şey
  • 11-01-2020, 17:38:53
    #6
    pscopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet olarak twitter'a girip #Deprem oldu tweeti atıyoruz. Sanki biz tweet atmayınca deprem oldugunu kimse bilmeyecekmiş gibi
    Sonuç itibariyle toplum bir şeyleri duyurmak isteyebilir ve bu da gayet doğal.Yani hala önlemi alınmayan şeyler varsa bunları yeniden gündeme getirmek daha doğru sanırım
  • 11-01-2020, 17:45:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Deprem şiddetine göre olduğumuz yerde bina kolonlarının yanında durmamak gerekir. Açık hava düzlüğe çıkmak daha mantıklı gibi. Biraz evvel istanbulda 4.9 şiddetinde deprem olmuş mesela benim annem yanlız şuanda 57 yaşında kadın gelde strese girip de bunalma...