Millet olarak twitter'a girip #Deprem oldu tweeti atıyoruz. Sanki biz tweet atmayınca deprem oldugunu kimse bilmeyecekmiş gibi
Sonuç itibariyle toplum bir şeyleri duyurmak isteyebilir ve bu da gayet doğal.Yani hala önlemi alınmayan şeyler varsa bunları yeniden gündeme getirmek daha doğru sanırım