Deprem şiddetine göre olduğumuz yerde bina kolonlarının yanında durmamak gerekir. Açık hava düzlüğe çıkmak daha mantıklı gibi. Biraz evvel istanbulda 4.9 şiddetinde deprem olmuş mesela benim annem yanlız şuanda 57 yaşında kadın gelde strese girip de bunalma...