• 10-01-2020, 12:52:53
    #28
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi kontrol ettim,Evet isim yazıyor hocam.
    Teşekkür ederim hocam uğraştırdık sizi de
  • 11-01-2020, 21:28:44
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle kuveyttürk'e 1100 Tl bloke koydurursan sana kartı 5 dk içinde teslim ediyorlar. dediğin doğru. belkide 2 dk sürüyordur. kartı hemen alıyorsun. unutma bankalar borcun miktarına bakmaz, düzenli ödemeye bakar. puanın böyle yükselir. 10 tl bile olsa borcunu öde. bu arada hatırlatma yapmak isterim.

    Kredi kartından harcama yaptığında taksitlendirmeyi unutma. aksi halde ödeme gününde harcadığın kadarını ödersin. örneğin 600 tl lik alışveriş yapıyorsun. taksitlendirmez isen fatura kesim tarihinde 600 tl ödemen gerekicek. Diğer bankalar gibi %40 asgari ödeme sistemi vs yok. bu önemli bir dip not olsun.
    saglam kart mı kullanıyorsunuz ?
  • 11-01-2020, 21:30:20
    #30
    DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saglam kart mı kullanıyorsunuz ?
    evet doğru sağlam kart kullanıyorum.
  • 11-01-2020, 23:01:01
    #31
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende kuveytten aldım.3300 yatırdım,3000 tl limitli kart verdiler.Ama bu kartıda hemen vermiyorlar onaydann geçiyor.Benim sicilim bozuktu,kara listeye falan girdim.2 aydır kullanıyorum findeks puanım 0 dı şimdi 1120 çıkıyor.
    Bu kartı zamanında çok araştırmıştım ama çok şükür 5 yılın sonunda kara listeden çıktım ve 2 kredi kartı hemen çıkarttım yüksek limitli. Şimdi harcamalarımı oradan yapıp ödemelerini yapmak ve puan kasmak. Size birkaç sorum olacak bu hususta;

    Taksitlendirme yapıyorum dediniz ya gelen taksitler ve diğer harcamalar ile beraber oluşan dönem borcunu ödemek asgari borcunu ödemekten daha iyidir sanırım puan için vs doğru mudur ?

    Bir de arkadaşım ne yazık ki borçlarını aksattı ve avukatlık oldu şu 1-2 aylık süreçte. Halbuki sicili ve puanı çok iyi idi ama maddiyat işte. Şuan hepsini ödedi ama en büyük korkumuz yine 5 yıl muhabbeti. Bu bahsi geçen kartı alsa bu kadar kısa sürede kara listeye girdi ama yine puan hesaplanıp çıkma şansı olabilir mi ? Siz ne kadar süre sonra aldınız kara listeye girdikten sonra ?
  • 11-01-2020, 23:16:35
    #32
    RuLLeTs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kartı zamanında çok araştırmıştım ama çok şükür 5 yılın sonunda kara listeden çıktım ve 2 kredi kartı hemen çıkarttım yüksek limitli. Şimdi harcamalarımı oradan yapıp ödemelerini yapmak ve puan kasmak. Size birkaç sorum olacak bu hususta;

    Taksitlendirme yapıyorum dediniz ya gelen taksitler ve diğer harcamalar ile beraber oluşan dönem borcunu ödemek asgari borcunu ödemekten daha iyidir sanırım puan için vs doğru mudur ?

    Bir de arkadaşım ne yazık ki borçlarını aksattı ve avukatlık oldu şu 1-2 aylık süreçte. Halbuki sicili ve puanı çok iyi idi ama maddiyat işte. Şuan hepsini ödedi ama en büyük korkumuz yine 5 yıl muhabbeti. Bu bahsi geçen kartı alsa bu kadar kısa sürede kara listeye girdi ama yine puan hesaplanıp çıkma şansı olabilir mi ? Siz ne kadar süre sonra aldınız kara listeye girdikten sonra ?
    Merhabalar zaten2 veya 3 asgariden sonra kart kapanıyor.Her zaman ekstre borcunu ödemek skor açısından daha iyidir.Ben kara listeye girdikten ve borçları ödedikten 1 yıl sonra falan aldım.Arkadaşınıza gelicek olursak avukatlık olduysa sicili bozuldu.Borçlarını ödedikten sonra üstündeki icra dosyalarını kapatmasını tavsiye ederim,üzerinde gözükmesin.Bu kartıda aldıktan sonra kişiden kişiye durumuna göre değişmekte ama bankacı arkadaşın dediğine göre 5,6 aydan itibaren sicil oluşmaya başlıyor.Ben 2 ayda 0 dan 1200 lere çıkardım.Dediğim gibi kişi etkeni olabiliyor.
  • 11-01-2020, 23:27:46
    #33
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar zaten2 veya 3 asgariden sonra kart kapanıyor.Her zaman ekstre borcunu ödemek skor açısından daha iyidir.Ben kara listeye girdikten ve borçları ödedikten 1 yıl sonra falan aldım.Arkadaşınıza gelicek olursak avukatlık olduysa sicili bozuldu.Borçlarını ödedikten sonra üstündeki icra dosyalarını kapatmasını tavsiye ederim,üzerinde gözükmesin.Bu kartıda aldıktan sonra kişiden kişiye durumuna göre değişmekte ama bankacı arkadaşın dediğine göre 5,6 aydan itibaren sicil oluşmaya başlıyor.Ben 2 ayda 0 dan 1200 lere çıkardım.Dediğim gibi kişi etkeni olabiliyor.
    2-3 asgariden sonra kart kapanması olayını bilmiyordum, teşekkür ederim ben de dikkat edeceğim bu hususa.
  • 07-02-2020, 13:38:37
    #34
    Konuyu güncelledim arkadaşlar.

    Kuveyttürk`ten bugün kredi kartımı aldım. Detayların çoğunu ana başlığa ekledim.

    Kafanıza ekstra birşey takılırsa sorabilirsiniz.

    Bu arada çalıştığım için geç yanıt verirsem kusura bakmayın.