Merhabalar zaten2 veya 3 asgariden sonra kart kapanıyor.Her zaman ekstre borcunu ödemek skor açısından daha iyidir.Ben kara listeye girdikten ve borçları ödedikten 1 yıl sonra falan aldım.Arkadaşınıza gelicek olursak avukatlık olduysa sicili bozuldu.Borçlarını ödedikten sonra üstündeki icra dosyalarını kapatmasını tavsiye ederim,üzerinde gözükmesin.Bu kartıda aldıktan sonra kişiden kişiye durumuna göre değişmekte ama bankacı arkadaşın dediğine göre 5,6 aydan itibaren sicil oluşmaya başlıyor.Ben 2 ayda 0 dan 1200 lere çıkardım.Dediğim gibi kişi etkeni olabiliyor.
2-3 asgariden sonra kart kapanması olayını bilmiyordum, teşekkür ederim ben de dikkat edeceğim bu hususa.