• 02-01-2020, 08:31:47
    #1
    çevre ve şehircilik bakanlığı’nın, geri kazanım katılım payına ilişkin yönetmeliği resmi gazetede yayımlanarak yürürlüğe girdi. yönetmelikle 2872 sayılı çevre kanununun ek-1 sayılı listesinde yer alan ve çevreyi kirleten atıklar için tahsil edilen geri kazanım katılım payı tutarlarına yeniden değerleme oranı kadar, yani yüzde 22.58 oranında zam yapıldı.

    1 ocak itibariyle alışveriş poşetleri 30 kuruş oldu. hayırlı olsun.

    kaynak: https://www.resmigazete.gov.tr/eskil...191231M4-4.htm
  • 02-01-2020, 08:33:41
    #2
    3-5 parça yemeğe 100-200 lira verdikten sonra 30 kuruş koymaz
    • poremek
    • FSahin
    • Moldovalı
    poremek, FSahin, Moldovalı ve 6 kişi bunu beğendi.
    9 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-01-2020, 08:46:56
    #3
    Günde sadece 1m kişi tek poşet alıp 300k gelir elde ettiriyorsa 30 kuruş çok güzel koyar. Beleşten para! Doğayı düşünen insancıklar o poşete para kesmek yerine üretimcilere desin her ürettiği haltı plastik paketlere sarıp satıyorlar!
  • 02-01-2020, 08:52:09
    #4
    Misafir
    Poşet olayında doğa bahane para şahane.
    Doğayı düşünseler Kanal İstanbul Projesini ve Nükleer Enerji Santrallerini yapmazlardı bence.
    14 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 02-01-2020, 08:53:55
    #5
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poşet olayında doğa bahane para şahane.
    Doğayı düşünseler Kanal İstanbul Projesini ve Nükleer Enerji Santrallerini yapmazlardı bence.
    Budur 👏🏻
  • 02-01-2020, 08:57:34
    #6
    🤖 AI Developer
    30 kuruş koymaz demeyin. koca ülkede 10 m kişi markete gitse 1mi poşet alda 300 bin para ooh ne güzel. Beleş! Bim ve a101 kazanıyor. 30 kuruş tek kişiye koymaz ama tüm ülke alırsa devlete güzel katkı.
  • 02-01-2020, 09:03:44
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Kulaklarda yer kalmadı enseden versek? 😂
  • 02-01-2020, 09:03:34
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu sefer "ben hep 50 liralık ... alıyorum" esprisi yapmıcam çünkü değişen bir şey yok
  • 02-01-2020, 09:06:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun. Bereket versin.