Günde sadece 1m kişi tek poşet alıp 300k gelir elde ettiriyorsa 30 kuruş çok güzel koyar. Beleşten para! Doğayı düşünen insancıklar o poşete para kesmek yerine üretimcilere desin her ürettiği haltı plastik paketlere sarıp satıyorlar!