30 kuruş koymaz demeyin. koca ülkede 10 m kişi markete gitse 1mi poşet alda 300 bin para ooh ne güzel. Beleş! Bim ve a101 kazanıyor. 30 kuruş tek kişiye koymaz ama tüm ülke alırsa devlete güzel katkı.