• 29-12-2019, 17:50:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    425 lira gelen doğalgaz faturası sonrasında 1 hafta yorgan battaniye hayatına son verip mum ile odayı ısıtmaya karar verdim. Ucuzluk marketleri gibi bir yerden 6 TL ye 8 li küçük mum aldım. kulpu kırık cezveyi ters çevirip hava alması için bir tarafına elektrik bantı diğer tarafında krem kutusu koyarak cezveyi üstüne yerleştirdim. Daha sonrasında iki adet küçük mumu yakıp cezvenin altına sürdüm. Alltan mumun ısısı cezvenin içinde toplanarak cezveyi ısıtmaya başladı ve cezve şuan el değmeyecek ısıya ulaştı. Fakat alttaki elektrik bantı ile krem kutusu erirmi diye de meraklanmıyor değilim. Şuan 10 dk oldu ve sonuçlar güzel. 1 saat veya 2 saat sonrasında odada sıcaklık farkı ne kadar olacak bende merakla beklemekteyim.

    Sizinde böyle ucuz yollu ısınma çözümleriniz var mı
  • 29-12-2019, 17:52:59
    #2
    gaz yağı sobası uygun yollu ısınma yöntemdir.
  • 29-12-2019, 17:53:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    akkus71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    425 lira gelen doğalgaz faturası sonrasında 1 hafta yorgan battaniye hayatına son verip mum ile odayı ısıtmaya karar verdim. Ucuzluk marketleri gibi bir yerden 6 TL ye 8 li küçük mum aldım. kulpu kırık cezveyi ters çevirip hava alması için bir tarafına elektrik bantı diğer tarafında krem kutusu koyarak cezveyi üstüne yerleştirdim. Daha sonrasında iki adet küçük mumu yakıp cezvenin altına sürdüm. Alltan mumun ısısı cezvenin içinde toplanarak cezveyi ısıtmaya başladı ve cezve şuan el değmeyecek ısıya ulaştı. Fakat alttaki elektrik bantı ile krem kutusu erirmi diye de meraklanmıyor değilim. Şuan 10 dk oldu ve sonuçlar güzel. 1 saat veya 2 saat sonrasında odada sıcaklık farkı ne kadar olacak bende merakla beklemekteyim.

    Sizinde böyle ucuz yollu ısınma çözümleriniz var mı
    Hocam, 10 mekik ve şınav çekseniz aynı ısıya ulaşırsınız.
    Emeğiniz takdire şayan, ama olumsuz
  • 29-12-2019, 17:53:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ruzgarozis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gaz yağı sobası uygun yollu ısınma yöntemdir.
    İlk defa duyuyorum araştıracağım hocam. Teşekkürler
  • 29-12-2019, 17:54:52
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Biz hiç risk almıyoruz 40 kat giyinip yorgan altı yapıyoruz
  • 29-12-2019, 17:55:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Androix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, 10 mekik ve şınav çekseniz aynı ısıya ulaşırsınız.
    Emeğiniz takdire şayan, ama olumsuz
    10 mekik ve şınavla kendim zor ısınırım hocam Bununla ayda 50-70 TL arası masrafla odayı 20 derece + seviyeye ulaştırma hedefindeyim. Yarın gün içinde güzel bir tasarımla tekrar mum sobası yapımına başlamayı düşünüyorum.
  • 29-12-2019, 17:55:17
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Mum ile odayı ısıttıran düzene sebep olanlara lanet olsun...
  • 29-12-2019, 17:55:11
    #8
    Hocam doğalgaz kaç derecede çalışıyor geceleri? Ayrıca full açık mı? Temizletmeyi denediniz mi?
  • 29-12-2019, 17:55:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz hiç risk almıyoruz 40 kat giyinip yorgan altı yapıyoruz
    Risk yok gibi hocam, devrilmeyecek şekilde yerleştirirsek sorunsuz ısı alabiliyoruz