Androix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, 10 mekik ve şınav çekseniz aynı ısıya ulaşırsınız.
Emeğiniz takdire şayan, ama olumsuz
10 mekik ve şınavla kendim zor ısınırım hocam Bununla ayda 50-70 TL arası masrafla odayı 20 derece + seviyeye ulaştırma hedefindeyim. Yarın gün içinde güzel bir tasarımla tekrar mum sobası yapımına başlamayı düşünüyorum.