425 lira gelen doğalgaz faturası sonrasında 1 hafta yorgan battaniye hayatına son verip mum ile odayı ısıtmaya karar verdim. Ucuzluk marketleri gibi bir yerden 6 TL ye 8 li küçük mum aldım. kulpu kırık cezveyi ters çevirip hava alması için bir tarafına elektrik bantı diğer tarafında krem kutusu koyarak cezveyi üstüne yerleştirdim. Daha sonrasında iki adet küçük mumu yakıp cezvenin altına sürdüm. Alltan mumun ısısı cezvenin içinde toplanarak cezveyi ısıtmaya başladı ve cezve şuan el değmeyecek ısıya ulaştı. Fakat alttaki elektrik bantı ile krem kutusu erirmi diye de meraklanmıyor değilim. Şuan 10 dk oldu ve sonuçlar güzel. 1 saat veya 2 saat sonrasında odada sıcaklık farkı ne kadar olacak bende merakla beklemekteyim.

Sizinde böyle ucuz yollu ısınma çözümleriniz var mı