• 28-12-2019, 16:14:13
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    antalyada en güzel yer yüzüncü yıl caddesi taraflarıdır. orada güzel evler bulabilirsin. heryere kolayca ulaşım vardır. kiralar biraz masraflıdır ama kaleiçine ve güllük caddesine çok yakındır. zaten antalyanın nabzı buralarda atar genelde. lara taraflarına hiç gitme oralarda kiralar normalin iki katı pahalı. aah ah ne güzel günler geçirmiştim oralarda. neyse yüzüncü yılda uygun kiralık ev bulamazsan kültür mahallesi taraflarına bakmalısın. oralarda biraz daha uygun evler var zaten hep öğrenci dolu o taraflar. merkeze biraz uzaktır ama dolmuşlar otobüsler filan geçer pek sorun yaşamazsın. antalyanın ölüsü bile güzeldir güzel şehire gidiyosun. Allah bahtını açık etsin kardeş. ha bu arada orada yiyici hatun çoktur dikkat et.
    hocam başım bağlı hatunla karıyla kızla işim yok çok şükür teşekkür ederim iyi dileklerin için önerilerini dikkate alacağım

    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o sizin kararınız yani açıkçası ne kadar süre kalacağınıza bağlı.
    örneğin bir sene kalacaksanız 600 liralık bir eve eşyalı diye 800-900-1000 lira vermeniz gerekecektir.
    ama daha uzun kalacaksanız, kira farkına vereceğiniz fiyatla çok rahat kendi zevkinize ve ihtiyacınıza göre eşya alabilirsiniz.
    o bölgedeki eşyalı evler genelde öğrencilere yönelik olduğu için eşyalı evler konusunda çok iyi, çok iyi eşyaları var diyemem.
    tabi istisnalar da olabilir, siz dediğim bölgelere bir bakın sahibindenden.
    hocam geçici bi görev değil bundna sonra oradayım... ama ilk etapta masrafını düşününce tekçıkacağım için zorlanmamalıyım diye şeyyaptım...
  • 28-12-2019, 16:18:26
    #11
    Alıntı
    hocam geçici bi görev değil bundna sonra oradayım... ama ilk etapta masrafını düşününce tekçıkacağım için zorlanmamalıyım diye şeyyaptım...

    O zaman şansın varsa klimalı, eşyasız ev bulabilirsin.
    yani klima burada ankastre seti gibi evin temel ihtiyaçlarından biri olduğu için, çoğu eşyasız evde de klima bulmak mümkün.
  • 28-12-2019, 16:21:18
    #12
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman şansın varsa klimalı, eşyasız ev bulabilirsin.
    yani klima burada ankastre seti gibi evin temel ihtiyaçlarından biri olduğu için, çoğu eşyasız evde de klima bulmak mümkün.
    yani hocam ikeya koçtaşa gidip taksitle üç beş eşya alsam hayatımı idame ettirck kadar yeter.. klimalı evlere bakyım ben sağolasın
  • 28-12-2019, 16:23:08
    #13
    Öncelikle hayırlı olsun, Antalya küçükte olsa Avrupa standartlarını yakından hissedebileceğin bir şehir.Özellikle yazın turistlerin gelmesiyle daha da şenleniyor. Özellikle Lara,Konyaaltı bölgeleri güzel ve fakat pahalı. Bol bol avm vardır. Antalya Adliyesinin karşısında Akdeniz Üniversitesi Hastanesi , yan tarafta da üniversite bulunuyor. Otobüsle 5-10 dakika da gidebileceğin 2-3 tane Avm mevcut.
    Adliye yakınlarında , Meltem,Yıldız Mahallesi,Soğuksu,Kültür,Gülveren benim bildiğim yerler. Meltem bölgesindeki evler genellikle 3+1 büyük oluyor. 2+1 olanlar da mevcut fakat öğrenciler tarafından tutulmuştur.Meltem tarafının ilerisinde Yıldız Mahallesi , arka taraflara doğru Soğuksu diye gidiyor. Kültür ve Gülveren ise Adliyenin karşı tarafı üniversitenin arka taraflarında.Tek kalacaksan bu bölgeleri tercih edebilirsin. Fiyatları daha uygundu.Şuan nasıl pek bilmiyorum. Öğrenci sayısı da bir hayli fazladır. Kültür ve Gülveren taraflarında ev bakacaksan aklında bulunsun, tutmadan önce internet alt yapısı ve boşta port olup olmadığını telekomdan öğren , daha sonra internetsiz kalabilirsin.
  • 28-12-2019, 16:24:16
    #14
    Bende zabıt katibiyim. İşle alakalı bir sorun olduğunda ulaşabilirsin. Hayırlı olsun
  • 28-12-2019, 16:51:57
    #15
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani hocam ikeya koçtaşa gidip taksitle üç beş eşya alsam hayatımı idame ettirck kadar yeter.. klimalı evlere bakyım ben sağolasın
    valla hem bütçe yok diyorsun hem ikea diyorsun😀😀
    neyse hayırlı olsun tekrar
  • 28-12-2019, 17:05:43
    #16
    hayırlı olsun ben de akdeniz ünv. de iletişim okudum. radyo tv sinema. keşke fırsatım olsa da antalyada yaşayabilsem diyorum, öyle güzel bi yer bence

    bi sorum olacak kpss puanı ile mi başvurmuştun yoksa direk gidip "iş için başvurmaya geldim hacıt" mı dedin
  • 28-12-2019, 17:12:52
    #17
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hem bütçe yok diyorsun hem ikea diyorsun😀😀
    neyse hayırlı olsun tekrar
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende zabıt katibiyim. İşle alakalı bir sorun olduğunda ulaşabilirsin. Hayırlı olsun
    antalyadamısınız hocam teşekkür ederim şimdiden

    Rymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun, Antalya küçükte olsa Avrupa standartlarını yakından hissedebileceğin bir şehir.Özellikle yazın turistlerin gelmesiyle daha da şenleniyor. Özellikle Lara,Konyaaltı bölgeleri güzel ve fakat pahalı. Bol bol avm vardır. Antalya Adliyesinin karşısında Akdeniz Üniversitesi Hastanesi , yan tarafta da üniversite bulunuyor. Otobüsle 5-10 dakika da gidebileceğin 2-3 tane Avm mevcut.
    Adliye yakınlarında , Meltem,Yıldız Mahallesi,Soğuksu,Kültür,Gülveren benim bildiğim yerler. Meltem bölgesindeki evler genellikle 3+1 büyük oluyor. 2+1 olanlar da mevcut fakat öğrenciler tarafından tutulmuştur.Meltem tarafının ilerisinde Yıldız Mahallesi , arka taraflara doğru Soğuksu diye gidiyor. Kültür ve Gülveren ise Adliyenin karşı tarafı üniversitenin arka taraflarında.Tek kalacaksan bu bölgeleri tercih edebilirsin. Fiyatları daha uygundu.Şuan nasıl pek bilmiyorum. Öğrenci sayısı da bir hayli fazladır. Kültür ve Gülveren taraflarında ev bakacaksan aklında bulunsun, tutmadan önce internet alt yapısı ve boşta port olup olmadığını telekomdan öğren , daha sonra internetsiz kalabilirsin.
    hocam çok detaylı kıymetli bilgiler vermişsin. internet superbox kullanırım portla falan uğraşmam çok sağol faydalanacağım yazdıklarınızdan


    altamore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun ben de akdeniz ünv. de iletişim okudum. radyo tv sinema. keşke fırsatım olsa da antalyada yaşayabilsem diyorum, öyle güzel bi yer bence

    bi sorum olacak kpss puanı ile mi başvurmuştun yoksa direk gidip "iş için başvurmaya geldim hacıt" mı dedin
    kpss ile hocam ) inşallah gönlünüze göre olur