hayırlı olsun ben de akdeniz ünv. de iletişim okudum. radyo tv sinema. keşke fırsatım olsa da antalyada yaşayabilsem diyorum, öyle güzel bi yer bence
bi sorum olacak kpss puanı ile mi başvurmuştun yoksa direk gidip "iş için başvurmaya geldim hacıt" mı dedin