• 23-12-2019, 18:41:31
    #1
    Ilk başta birbirimizi arkadaş görürdük. Bi baktım asık oldum. Nasıl oldum bilmiyorum ama bu aşk denen şey beni de buldu. Kıza hal harekwrimden anladı sevdiğimi. Bana arkadaş kalabilecegimizi ötesinin olmayacagını söyledi. Beyler ben bi sekilde bu kızı kalbini kazanmam lazım. Bana olan arkadas duygularini aşka çevirmem lazim . Ne yapabilirim. Lutfen Yrdimci olur musunuz
  • 23-12-2019, 18:42:45
    #2
    Edemezsin
    • MAPolat
    • akdeniz1976
    • KET WEB
    MAPolat, akdeniz1976, KET WEB ve 17 kişi bunu beğendi.
    20 kişi bunu beğendi.
  • 23-12-2019, 18:43:08
    #3
    Sen kendi aşkını dostça bir düşünceye çevirtmezsen onuda çevirtmezsin. Nasılki isteyerek olmadıysan isteyerek aşık edemezsin
  • 23-12-2019, 18:43:31
    #4
    Direkt söyle.
  • 23-12-2019, 18:44:15
    #5
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Edemezsin
    Öyle bişey olmamalı bi çaresi olmali
  • 23-12-2019, 18:44:29
    #6
    kanki friendzone kötü bişey biliyorum. Bunun tek çözümü fazla üzerine düşme, yüz yüze zaman geçir ve yokluğunda senle olduğu kadar mutlu olamasın. En son da fazla bağlanma
  • 23-12-2019, 18:44:38
    #7
    Hocam bu konuyu ona açma. Bir kaç defa söylersen bu sefer senden soğur arkadaşlıkta biter. Akışına bırak ona iyi davran, yanında hissettir, eğer olacağı varsa o da sana bir yeşil ışık yakar. Kızlar çabuk sıkılır ısrarcı olduğunda ise soğurlar
  • 23-12-2019, 18:44:43
    #8
    Leonardo Di Caprionun rüya filmindeki gibi rüyasına gir ve fikrini değiştir
  • 23-12-2019, 18:48:04
    #9
    Gözümde " AŞK " denen kavramın bir çok alt dalı var hocam. Sizle paylaşmak isterim. Aşk denince hadi aşık oldum hadi birlikteliğimiz olsun düşüncesindeyseniz çok yanlış. Önce yapmanız gereken bence uzun bir tanışma süreci dost olun , arkadaş olun , sırdaş olun, gezin, dolaşın. Ona " AŞK " dan önce nasıl bir karakterde olduğunu ve onun karakterini anlaman gerektiğini göster. Belki de karakterini öğrendikten sonra sana uyuşmadığını anlayacaksın ve o an bitecek gözünde , belki de onun öyle olacak. Kanınız öncelikle birbirinize ısınsın pat diye söyle ile olacak işler değil hocam.
    Çok fazla kendinizi kasmayın rahat olun direk Aşk-ı İlan yapmayın bekleyin. Onunda zamanı gelecek fark bile etmeyeceksiniz. Bir bakmışsınız birbiriniz ile '' Aşk '' kavramını yaşıyorsunuz. Her şeyin zamanı var hocam dediklerimi bir deneyin.