Gözümde " AŞK " denen kavramın bir çok alt dalı var hocam. Sizle paylaşmak isterim. Aşk denince hadi aşık oldum hadi birlikteliğimiz olsun düşüncesindeyseniz çok yanlış. Önce yapmanız gereken bence uzun bir tanışma süreci dost olun , arkadaş olun , sırdaş olun, gezin, dolaşın. Ona " AŞK " dan önce nasıl bir karakterde olduğunu ve onun karakterini anlaman gerektiğini göster. Belki de karakterini öğrendikten sonra sana uyuşmadığını anlayacaksın ve o an bitecek gözünde , belki de onun öyle olacak. Kanınız öncelikle birbirinize ısınsın pat diye söyle ile olacak işler değil hocam.
Çok fazla kendinizi kasmayın rahat olun direk Aşk-ı İlan yapmayın bekleyin. Onunda zamanı gelecek fark bile etmeyeceksiniz. Bir bakmışsınız birbiriniz ile '' Aşk '' kavramını yaşıyorsunuz. Her şeyin zamanı var hocam dediklerimi bir deneyin.