Ilk başta birbirimizi arkadaş görürdük. Bi baktım asık oldum. Nasıl oldum bilmiyorum ama bu aşk denen şey beni de buldu. Kıza hal harekwrimden anladı sevdiğimi. Bana arkadaş kalabilecegimizi ötesinin olmayacagını söyledi. Beyler ben bi sekilde bu kızı kalbini kazanmam lazım. Bana olan arkadas duygularini aşka çevirmem lazim . Ne yapabilirim. Lutfen Yrdimci olur musunuz