Merhaba arkadaÅŸlar ;
Dün akşam oppo reno2 Z modeli telefon aldım türk Telekom hat üzerine aldık peşin paramız yoktu maalesef telefon gerçekten çok hoşuma gitti tavsiye ederim. Peşin parası olmayan arkadaşlar bu telefonu hat üzerinden ala bilirsiniz bana 4100 TL ye gelmiş oldu internetde 3700 TL aradaki 400 TL ise oporetor taksit imkanı faizi artık ne derseniz o dur.
Ürünün linkini bırakıyorum incelerseniz.
https://www.vatanbilgisayar.com/oppo...nci-beyaz.html
Oppo reno2 Z aldım çok memnunum
3
●285
- 22-12-2019, 09:43:09
- 22-12-2019, 09:48:52
- 22-12-2019, 10:35:42Oppo reno2 Z kullanan tanıdıklarım var, hepsi çok memnun. hayırlı olsun hocam
@FarukGokce;
Samsung A70 düşünüyordum bende, öneren, kullanan var mı? - 22-12-2019, 12:12:02Türk Telekom o firmanın cihazlarını satmıyor satsaydi not 8 pro düşünüyordum.mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TeÅŸekkür ederim gerçekten piÅŸman deÄŸilim yine olsa yine alırım 😀😀😀TukenmezKalem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle