Merhaba arkadaşlar ;

Dün akşam oppo reno2 Z modeli telefon aldım türk Telekom hat üzerine aldık peşin paramız yoktu maalesef telefon gerçekten çok hoşuma gitti tavsiye ederim. Peşin parası olmayan arkadaşlar bu telefonu hat üzerinden ala bilirsiniz bana 4100 TL ye gelmiş oldu internetde 3700 TL aradaki 400 TL ise oporetor taksit imkanı faizi artık ne derseniz o dur.

Ürünün linkini bırakıyorum incelerseniz.

https://www.vatanbilgisayar.com/oppo...nci-beyaz.html