Türk Telekom o firmanın cihazlarını satmıyor satsaydi not 8 pro düşünüyordum.
Oppo reno2 Z kullanan tanıdıklarım var, hepsi çok memnun. hayırlı olsun hocam
@FarukGokce;
Samsung A70 düşünüyordum bende, öneren, kullanan var mı?
Teşekkür ederim gerçekten pişman değilim yine olsa yine alırım 😀😀😀