• 21-12-2019, 03:05:30
    #10
    personel ailesi vs 1 telefonla bileti ve biletleri halledebilir ki böyle oluyor.
    Ben şuanda ücretsiz bir şekilde bilet ayarlama hakkı var ki arkadaşlarımız ve gişe memurlarda bunu yapabilir.
    Ek olarak tcdd 1 aydan sonrası için bilet vermez ama normalde bir birini hiç tanımayan 10 kişilik bir gurup biz arkadaşız diyip tcdd mh arayıp gurupça geleceğiz bize yer ayırın demesi ilede bilet alınabiliyor
  • 21-12-2019, 03:08:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TCDD personeli ailesiyiz. Bu yüzden personel ailesi vs 1 telefonla bileti ve biletleri halledebilir ki böyle oluyor.
    Ben şuanda ücretsiz bir şekilde bilet ayarlama hakkım var ki arkadaşlarımız ve gişe memurlarda bunu yapabilir.
    Ek olarak tcdd 1 aydan sonrası için bilet vermez ama normalde bir birini hiç tanımayan 10 kişilik bir gurup biz arkadaşız diyip tcdd mh arayıp gurupça geleceğiz bize yer ayırın demesi ilede bilet alınabiliyor
    Hocam ücreti mubilinde 4 bilet lazım puşetli alabilirmisiniz bana sızın hakkınız neyse onuda öderim
  • 21-12-2019, 03:17:29
    #12
    THEX3T4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece kendi ailemiz ve akrabalarımıza alabiliyoruz
    hocam en azındn bı baglantı cozun ya hıcbos yer yok
  • 21-12-2019, 03:34:41
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu kadar ne var bu doğu ekxpressinde anlamadım. Tamam gezmek dolaşmak güzel de abi saatlerce insan sıkılmaz mı trende 😁 yolculuk yapmayı zaten sevmem 2 3 saat olsa neyse
  • 21-12-2019, 04:01:58
    #14
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar ne var bu doğu ekxpressinde anlamadım. Tamam gezmek dolaşmak güzel de abi saatlerce insan sıkılmaz mı trende 😁 yolculuk yapmayı zaten sevmem 2 3 saat olsa neyse
    Bence anlatmaya gerek yok su 3 gorsel yeterde artar hocam






  • 21-12-2019, 04:15:33
    #15
    RexCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence anlatmaya gerek yok su 3 gorsel yeterde artar hocam






    Çoğu kişi de sırf anlık fotoğraflar için gidiyor eminim. Görseller güzel fakat yine ben o kadar vaktimi harcamayı düşünmem kendi fikrimdir tabi. Görseli güzelleştiren mekanın süsü zaten. Etrafı gezip görmek isteyenler için güzel seçenek tabi. Vakit, para ve gidilecek insan varsa yapılabilir.
  • 21-12-2019, 12:30:02
    #16
    2 kere binmiş birisi olarak boş iş.
    biletleri arkadaşım almıştı ama denk getirdi yani öyle extra caba vs sarf etmedi.
  • 21-12-2019, 12:55:17
    #17
    Bizde iki arkadaş gitmeyi düşünüyoruz ama bilet olmayınca maalesef gidemiyoruz. 😂
    2 hafta takip ettim yine sonuç yok.