TCDD personeli ailesiyiz. Bu yüzden personel ailesi vs 1 telefonla bileti ve biletleri halledebilir ki böyle oluyor.
Ben şuanda ücretsiz bir şekilde bilet ayarlama hakkım var ki arkadaşlarımız ve gişe memurlarda bunu yapabilir.
Ek olarak tcdd 1 aydan sonrası için bilet vermez ama normalde bir birini hiç tanımayan 10 kişilik bir gurup biz arkadaşız diyip tcdd mh arayıp gurupça geleceğiz bize yer ayırın demesi ilede bilet alınabiliyor
Hocam ücreti mubilinde 4 bilet lazım puşetli alabilirmisiniz bana sızın hakkınız neyse onuda öderim