Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar ne var bu doğu ekxpressinde anlamadım. Tamam gezmek dolaşmak güzel de abi saatlerce insan sıkılmaz mı trende 😁 yolculuk yapmayı zaten sevmem 2 3 saat olsa neyse
Bence anlatmaya gerek yok su 3 gorsel yeterde artar hocam