• 15-12-2019, 10:17:25
    #10
    ATKNU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahçedeki işler ve e-ticaret faaliyetlerimiz pazar günü ayırt etmiyor maalesef 😀 Pazar haliyle kargo sevkiyatımız olmuyor ama sosyal medya, fotoğraf çekimleri, gelen mesajlara dönüşler vs. mesai saatim yok. Hafta içi, hafta sonu - sabah - akşam

    Şikayetçi değilim.
    Ek olarak pazar günü sakinliğinde çalışmak veya bahçede yeni şeyler üretmek hoşuma gidiyor.
    Aynen hocam gecem gündüzüm yok haftasonu ayırt etmeden 😊 makina başında yeni ürün üretimi pazar araştırması gelen mesajlara dönüşler gelen siparişlerin üretilmesi 😊

    Evlendik biraz zorlansak da hep ileriyi düşünerek katlanacaz diyorum. Ancak 2 hafta 1 izin veriyorum kendime 😂
  • 15-12-2019, 10:25:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bizim gibi netten para kazanan insanların pazarının olacağını sanmam günlerin bir öneminin de olacağını sanmam sonuç olarak günlük para kazanmamız gerekiyor onun için
    ben bir Trde ünlü bir Web sitesinin yönetimindeyim hiç bir editör efendi biz kadar kafa yor mayınca günlerin hiç bir önemi kalmıyor bu arada kendimize zaman ayırma konusuna da değineyim.
    sürekli paylaşım yapmadığımız için saatlik kaçamaklar yapabiliyoruz ve gittiğimiz yerden telefondan siteyi takip ediyoruz gittiğimiz yerde de rahat değiliz anladınız işte
  • 15-12-2019, 10:25:59
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Freelancer olarak çalışmaya devam ediyoruz
    Mesela bu şekilde yoğun çalıştığıma bakmayın tatile çıkacağım dediğimde de en az 2 hafta boyunca ülkede en az 4 şehir geziyorum.
    Gezmeyi ve çalışmayı iyi bileceksiniz kısaca...
  • 15-12-2019, 10:37:46
    #13
    8 senedir hiç boşluksuz çalışıyorum yaş 27 . Gençken çalışmakta problem yokta ilerde ne olur orasını bilemem.
  • 15-12-2019, 10:48:41
    #14
    hergün çalışıyorum. yapacak birşey yok
  • 15-12-2019, 11:35:19
    #15
    Çalışmamaya özen gösteriyorum desem daha doğru olur hocam. Fakat yinede öyle olmuyor. Home office olarak çalışınca insan bazen bunalabiliyor
  • 15-12-2019, 11:41:07
    #16
    duruma göre çalışıyoruz işimiz nöbet usulü olunca bu pazar denk gelmedi ama haftaya pazar denk geliyor
  • 15-12-2019, 12:38:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    efsungokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmamaya özen gösteriyorum desem daha doğru olur hocam. Fakat yinede öyle olmuyor. Home office olarak çalışınca insan bazen bunalabiliyor
    Kesinlikle bunalma geliyor insana.
    Yapmak istemiyorum veya erteliyesim geliyor.

    En mantıklısı ofis açmak veya kafelere felan gidip ordan devam ettirmek.Sürekli ev insanı tembelleştiriyor.
  • 15-12-2019, 13:06:54
    #18
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bunalma geliyor insana.
    Yapmak istemiyorum veya erteliyesim geliyor.

    En mantıklısı ofis açmak veya kafelere felan gidip ordan devam ettirmek.Sürekli ev insanı tembelleştiriyor.
    Kafelerde bir nebze hocam bence en mantıklısı ofis açmak hocam. Yada şu isimlerini unuttum hazır ofisler vardı onlardan kiralamak. Bakalım işler biraz daha iyileşirse düşüncem o yönde şahsen. Kafelerde de çalışmak güzel oluyor fakat lazım olan bir şey olduğunda yanınızda olmuyor. Yada her zaman dikkatinizi toplayamayabiliyor gibi gibi durumlar olabiliyor nadirende olsa