efsungokmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmamaya özen gösteriyorum desem daha doğru olur hocam. Fakat yinede öyle olmuyor. Home office olarak çalışınca insan bazen bunalabiliyor
Kesinlikle bunalma geliyor insana.
Yapmak istemiyorum veya erteliyesim geliyor.

En mantıklısı ofis açmak veya kafelere felan gidip ordan devam ettirmek.Sürekli ev insanı tembelleştiriyor.