Kesinlikle bunalma geliyor insana.
Yapmak istemiyorum veya erteliyesim geliyor.
En mantıklısı ofis açmak veya kafelere felan gidip ordan devam ettirmek.Sürekli ev insanı tembelleştiriyor.
Kafelerde bir nebze hocam bence en mantıklısı ofis açmak hocam. Yada şu isimlerini unuttum hazır ofisler vardı onlardan kiralamak. Bakalım işler biraz daha iyileşirse düşüncem o yönde şahsen. Kafelerde de çalışmak güzel oluyor fakat lazım olan bir şey olduğunda yanınızda olmuyor. Yada her zaman dikkatinizi toplayamayabiliyor gibi gibi durumlar olabiliyor nadirende olsa