• 12-12-2019, 17:08:52
    #10
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra zaten böyleydi de sorarlarsa
    Aynen japonla sonra ara kardeşim bunu japonlamışınız neden duzgun durmuyor dajkshjkdash
  • 12-12-2019, 17:11:29
    #11
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğalgaz saatini tesisatçı getirip taktı ve içinden şöyle bir cırt kelepçe çıkmış. Üstünde numara yazıyor. Bende yerde gördüğüm için lazım değil herhalde dedim ve cırt kelepçesini geçirip çektim. Sonra çıkarmaya çalıştım ama kırıldı. Acaba bir işe yarar mı? Ne yapmamız lazım mecburi ise?
    hocam direk ceza evine gidersiniz neden kırdınız onu:-))) mizah yapıyorum
  • 12-12-2019, 17:26:20
    #12
    hocam sıkıntı yapmayın bizim saatlerde de yok zaten o parçadan yeni taktılarsa büyük ihtimal sayacın depo kayıt numarasıdır montaj sonrası almayı unutmuşlar sanırım ki inşallah dediğim gibi önemsiz bir parçadır ve sizin için bir sıkıntıya yol açmaz
  • 12-12-2019, 17:41:14
    #13
    logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sıkıntı yapmayın bizim saatlerde de yok zaten o parçadan yeni taktılarsa büyük ihtimal sayacın depo kayıt numarasıdır montaj sonrası almayı unutmuşlar sanırım ki inşallah dediğim gibi önemsiz bir parçadır ve sizin için bir sıkıntıya yol açmaz
    Sağol hocam. Bunu takmadılar. Montajcımız sayacı getirip taktı bunu da doğalgaz kutusunun üstüne koymuş gitmiş. Bende orada gördüm. Dedim herhalde işe yaramaz bir şey. Bize demedi de bu lazım bir parça saklayın falan diye. Bende boş bulundum kelepçesini çektim. Abim gelip de bunu neden kelepçesini soktun deyince farkına vardım.

    Sanırım bence de işe yaramaz gibi bir parça. Kelepçesi metal olsa neyse de plastik. Herkese teşekkürler cevapladıkları için. Ama çoğuna da eğlence çıktı
  • 12-12-2019, 21:30:39
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hocam gazı açmaya geldiklerinde onu söküyorlar diye biliyorum.