
Doğalgaz saatinden çıkan kelepçeyi kırdım
13
●542
- 12-12-2019, 16:43:08Doğalgaz saatini tesisatçı getirip taktı ve içinden şöyle bir cırt kelepçe çıkmış. Üstünde numara yazıyor. Bende yerde gördüğüm için lazım değil herhalde dedim ve cırt kelepçesini geçirip çektim. Sonra çıkarmaya çalıştım ama kırıldı. Acaba bir işe yarar mı? Ne yapmamız lazım mecburi ise?

- 12-12-2019, 16:59:45sonra zaten böyleydi de sorarlarsaEngin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2019, 17:01:51Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBu arada abone numarası falan yazmıyor başka numara var. Benim bildiğim kelepçe olsa telli olur bu komple plastik. Hiç birinizin evinde ki doğalgaz da böyle bir kelepçe yok?Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2019, 17:02:55Üstelerlerse Haberim yok dersinArifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-12-2019, 17:04:28ama bak beni suçluyorsunuz ben neden kırayım diye çıkışınNums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka bir yana kayseridesin sanırım. G4 Sayacın muhtemelen seri numarası. Kopmuş olması bir şeyi değiştirmez.Sayacın üzerine koy. İsterlerse ver ellerine. Sıkıntı olmaz takma kafana.