• 12-12-2019, 16:43:08
    #1
    Doğalgaz saatini tesisatçı getirip taktı ve içinden şöyle bir cırt kelepçe çıkmış. Üstünde numara yazıyor. Bende yerde gördüğüm için lazım değil herhalde dedim ve cırt kelepçesini geçirip çektim. Sonra çıkarmaya çalıştım ama kırıldı. Acaba bir işe yarar mı? Ne yapmamız lazım mecburi ise?
  • 12-12-2019, 16:49:52
    #2
    doğalgaz dağıtıcısını arayabilirsin
  • 12-12-2019, 16:52:58
    #3
    para cezası yiyebilirsin
  • 12-12-2019, 16:56:22
    #4
    Yalnız arkadaşlar kelepçe plastik. Tel yok kelepçe de.
  • 12-12-2019, 16:56:58
    #5
    yapıstır japonla ya ne olcak
  • 12-12-2019, 16:59:45
    #6
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıstır japonla ya ne olcak
    sonra zaten böyleydi de sorarlarsa
  • 12-12-2019, 17:01:51
    #7
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yapıstır japonla ya ne olcak
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra zaten böyleydi de sorarlarsa
    Bu arada abone numarası falan yazmıyor başka numara var. Benim bildiğim kelepçe olsa telli olur bu komple plastik. Hiç birinizin evinde ki doğalgaz da böyle bir kelepçe yok?
  • 12-12-2019, 17:02:55
    #8
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonra zaten böyleydi de sorarlarsa
    Üstelerlerse Haberim yok dersin
  • 12-12-2019, 17:04:28
    #9
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstelerlerse Haberim yok dersin
    ama bak beni suçluyorsunuz ben neden kırayım diye çıkışın şaka bir yana kayseridesin sanırım. G4 Sayacın muhtemelen seri numarası. Kopmuş olması bir şeyi değiştirmez.Sayacın üzerine koy. İsterlerse ver ellerine. Sıkıntı olmaz takma kafana.