Doğalgaz saatini tesisatçı getirip taktı ve içinden şöyle bir cırt kelepçe çıkmış. Üstünde numara yazıyor. Bende yerde gördüğüm için lazım değil herhalde dedim ve cırt kelepçesini geçirip çektim. Sonra çıkarmaya çalıştım ama kırıldı. Acaba bir işe yarar mı? Ne yapmamız lazım mecburi ise?