logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sıkıntı yapmayın bizim saatlerde de yok zaten o parçadan yeni taktılarsa büyük ihtimal sayacın depo kayıt numarasıdır montaj sonrası almayı unutmuşlar sanırım ki inşallah dediğim gibi önemsiz bir parçadır ve sizin için bir sıkıntıya yol açmaz
Sağol hocam. Bunu takmadılar. Montajcımız sayacı getirip taktı bunu da doğalgaz kutusunun üstüne koymuş gitmiş. Bende orada gördüm. Dedim herhalde işe yaramaz bir şey. Bize demedi de bu lazım bir parça saklayın falan diye. Bende boş bulundum kelepçesini çektim. Abim gelip de bunu neden kelepçesini soktun deyince farkına vardım.

Sanırım bence de işe yaramaz gibi bir parça. Kelepçesi metal olsa neyse de plastik. Herkese teşekkürler cevapladıkları için. Ama çoğuna da eğlence çıktı