Konu
Doğalgaz saatinden çıkan kelepçeyi kırdım
12-12-2019, 17:26:20
#12
logomerkezi
hocam sıkıntı yapmayın bizim saatlerde de yok zaten o parçadan yeni taktılarsa büyük ihtimal sayacın depo kayıt numarasıdır montaj sonrası almayı unutmuşlar sanırım ki inşallah dediğim gibi önemsiz bir parçadır ve sizin için bir sıkıntıya yol açmaz