• 11-12-2019, 09:31:51
    #1
    Bugün, Gitti Gidiyor firmasından; çalıntı kredi kartı ile işlem yaptınız diye aradılar. Geçen ay, iş yerimden oradan alışveriş yaptığım tutarda bir müşteriye alkol verdim. (Marketçilik yapıyorum.) Kredi kartı üzerindeki isim, kimlik ve şahıs birebir tutuyordu. Bende ne olacak diyerekten verdim siparişleri, sipariş sırasında sorun çıkmadı, kargolama sırasında sorun çıkmadı ve son olarak kargoları teslim aldım. Konu başında da belirttiğim gibi, az önce aradılar beni, işte savcılıktan suç duyurusunda bulunacağız kart sahibi bankaya itiraz yapmış; bu tutarı bize ödeyin diyorlar. Yasal olarak farklı bir kredi kartından alışveriş yapamazmışım. E tamam da, sen parayı aldın; satıcılara aktardın, bana kargoyu teslim ettin. Bu zamana kadar neredeydi aklın? Parayı iki kez almaya çalışıyor olabilirler mi? Ve başım ağrır mı? Bu şekilde dlndırıcılık ile suçlanmak açıkçası canımı yaktı. Siz değerli arkadaşlarımın yorumları benim için çok değerli. İyi forumlar.
  • 11-12-2019, 09:36:45
    #2
    bence sizi dolandırmaya çalışıyorlar.
  • 11-12-2019, 09:37:50
    #3
    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence sizi dolandırmaya çalışıyorlar.
    Bende o şekilde düşünüyorum. Hesabımı da devre dışı bırakmışlar..
  • 11-12-2019, 09:37:55
    #4
    CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün, Gitti Gidiyor firmasından; çalıntı kredi kartı ile işlem yaptınız diye aradılar. Geçen ay, iş yerimden oradan alışveriş yaptığım tutarda bir müşteriye alkol verdim. (Marketçilik yapıyorum.) Kredi kartı üzerindeki isim, kimlik ve şahıs birebir tutuyordu. Bende ne olacak diyerekten verdim siparişleri, sipariş sırasında sorun çıkmadı, kargolama sırasında sorun çıkmadı ve son olarak kargoları teslim aldım. Konu başında da belirttiğim gibi, az önce aradılar beni, işte savcılıktan suç duyurusunda bulunacağız kart sahibi bankaya itiraz yapmış; bu tutarı bize ödeyin diyorlar. Yasal olarak farklı bir kredi kartından alışveriş yapamazmışım. E tamam da, sen parayı aldın; satıcılara aktardın, bana kargoyu teslim ettin. Bu zamana kadar neredeydi aklın? Parayı iki kez almaya çalışıyor olabilirler mi? Ve başım ağrır mı? Bu şekilde dlndırıcılık ile suçlanmak açıkçası canımı yaktı. Siz değerli arkadaşlarımın yorumları benim için çok değerli. İyi forumlar.
    savcılık aşamasını bekleyiniz.
  • 11-12-2019, 09:39:05
    #5
    kendiniz gitti gidiyoru arayın sitedeki numaralarından arayın sorun
  • 11-12-2019, 09:40:34
    #6
    Kart sahibi arayıp bankaya itiraz ettiyse işlemi ben yapmadım dediyse doğru, siz nasıl kanıtlayacaksınız müşterinin kartından ürün karşılığı aldım diye.

    Dolayısıyla müşteri sizi dollandırmış
  • 11-12-2019, 09:41:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kişiyi tanımıyorsunuz sanırım rastgele dükkana gelen birisi ama tanımadan böyle bir işleme girmek sizin hatanız olmuş. Sizi d.landırmak vs. tarzı bir şeyler uğraşacaklarını sanmıyorum bu tarzda ufak firmalar değil bahsettikleriniz. Şöyle bir seçenek sunabilirsiniz kart sahibine direk iade yapmak isteyebilirsiniz eğer kafanızda soru işareti var ise. Ödemek istemiyorsanız dükkanınızda kameralar varsa savcılığa onu kanıt sunabilirsiniz ama sizinde başınız ağrır her şekilde. Bu arada 3d'siz işlem mi yapmıştınız.
  • 11-12-2019, 09:42:37
    #8
    Markette güvenlik kamerası var mı?
  • 11-12-2019, 09:44:14
    #9
    Lynit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiyi tanımıyorsunuz sanırım rastgele dükkana gelen birisi ama tanımadan böyle bir işleme girmek sizin hatanız olmuş. Sizi d.landırmak vs. tarzı bir şeyler uğraşacaklarını sanmıyorum bu tarzda ufak firmalar değil bahsettikleriniz. Şöyle bir seçenek sunabilirsiniz kart sahibine direk iade yapmak isteyebilirsiniz eğer kafanızda soru işareti var ise. Ödemek istemiyorsanız dükkanınızda kameralar varsa savcılığa onu kanıt sunabilirsiniz ama sizinde başınız ağrır her şekilde. Bu arada 3d'siz işlem mi yapmıştınız.
    Kamera kayıtları her ayın birinde siliniyor. Doğal olarak elimde kamera kaydı yok. GG, ödeme kısmında 3D sormadı, onay deyince direkt aldı parayı.