Bugün, Gitti Gidiyor firmasından; çalıntı kredi kartı ile işlem yaptınız diye aradılar. Geçen ay, iş yerimden oradan alışveriş yaptığım tutarda bir müşteriye alkol verdim. (Marketçilik yapıyorum.) Kredi kartı üzerindeki isim, kimlik ve şahıs birebir tutuyordu. Bende ne olacak diyerekten verdim siparişleri, sipariş sırasında sorun çıkmadı, kargolama sırasında sorun çıkmadı ve son olarak kargoları teslim aldım. Konu başında da belirttiğim gibi, az önce aradılar beni, işte savcılıktan suç duyurusunda bulunacağız kart sahibi bankaya itiraz yapmış; bu tutarı bize ödeyin diyorlar. Yasal olarak farklı bir kredi kartından alışveriş yapamazmışım. E tamam da, sen parayı aldın; satıcılara aktardın, bana kargoyu teslim ettin. Bu zamana kadar neredeydi aklın? Parayı iki kez almaya çalışıyor olabilirler mi? Ve başım ağrır mı? Bu şekilde dlndırıcılık ile suçlanmak açıkçası canımı yaktı. Siz değerli arkadaşlarımın yorumları benim için çok değerli. İyi forumlar.