Kişiyi tanımıyorsunuz sanırım rastgele dükkana gelen birisi ama tanımadan böyle bir işleme girmek sizin hatanız olmuş. Sizi d.landırmak vs. tarzı bir şeyler uğraşacaklarını sanmıyorum bu tarzda ufak firmalar değil bahsettikleriniz. Şöyle bir seçenek sunabilirsiniz kart sahibine direk iade yapmak isteyebilirsiniz eğer kafanızda soru işareti var ise. Ödemek istemiyorsanız dükkanınızda kameralar varsa savcılığa onu kanıt sunabilirsiniz ama sizinde başınız ağrır her şekilde. Bu arada 3d'siz işlem mi yapmıştınız.