Anket Kahramanımız hukuksal mücadelesine devam etmelimidir ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 27
Kahramanımız hukuksal mücadelesine devam etmelimidir ?
Hayır etmesin gerekli ceza ve dersi ilahi adalet sağlamış zaten.
%29,63 (8 Oy)
Evet etsin etsin ki hatalarının hukuksal boyutu ilede tanışsınlar
%70,37 (19 Oy)
  • 03-12-2019, 20:29:02
    #28
    İyice suyu çıktı bu muhabbetlerin. Artık son vermeli bu yazılara, laf atmalara vs vs...
  • 03-12-2019, 20:56:18
    #29
    Üyeliği durduruldu
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyice suyu çıktı bu muhabbetlerin. Artık son vermeli bu yazılara, laf atmalara vs vs...
    konuyu okudunuz mu ? bakın ilk mesajın ilk cümlesinde ne yazıyor ? sizi yormayalım hatta fotoğraf ekleyelim buraya
  • 03-12-2019, 21:03:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    LiziVonRobe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu okudunuz mu ? bakın ilk mesajın ilk cümlesinde ne yazıyor ? sizi yormayalım hatta fotoğraf ekleyelim buraya
    yine formunuz-dasınız recep bey 3 yaşındaki cocuk bile anlar sanırım artık
  • 03-12-2019, 21:11:19
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak Eden Hakkını Aldı ve Büyük Ders oldu Bizim görevimiz sakin kalıp hadlerini bildirmekti ve hadlerini bildiklerini düşünüyorum ve gerekli cezayı yönetimde verdiğine göre Hukuksal mücadeleye gerek olmadığını düşünüyorum dostum. 🙏🏼
    bakın mesela bu adamla biz ayni işi yapıyoruz kendiside indirimli bakiye satıyor bende aylardır ne o benim konuma yada bana kötü yorum yapar kötü konuşur nede ben ona keşke herkez bu kadar erdemli olsa kendisine bu nedenle buradan teşekkürü borç biliyorum
  • 03-12-2019, 21:43:26
    #32
    Okumadım da kesin kendiniz üzerinden bir hikayedir
  • 04-12-2019, 02:58:25
    #33
    Cringee, kahramanimiz hukuksal olarak hic bir sey elde edemeyip ustune zarar edecegini bildigi icin milleti korkutmaya calismaktadir ama nafile.
  • 04-12-2019, 03:45:32
    #34
    Üyeliği durduruldu

    zafer_yldrm34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cringee, kahramanimiz hukuksal olarak hic bir sey elde edemeyip ustune zarar edecegini bildigi icin milleti korkutmaya calismaktadir ama nafile.
    hmm mesela zafer bey A şahsı size
    ''Onursuz Gurursuz'' Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''d-ol-an-dir-ıcı üçkagıtcı''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''Kaşar''Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.
    ''S-ah-te-ka-r''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''D-olan-dırıcı''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,

    Kahramanımıza edilen sözler yukarıda
    Türkiye cumhuriyeti kanunları aşağıda
    Okuma yazmanız var ise
    Muhakeme edebiliyorsanız
    buyrun inceleyin.
    Yok ise biraz yardımcı olmak isterim
    edebilseydiniz başta bir açar bakardınız sonuçta
    bilmemek değil ögrenmemek ayıp

    Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,= onursuz, gurursuz,********,d-olandirici cümlesi insanın şeref ve saygınlığını zedelermi zedelemez mi ? yani herkesin içinde biri sana bunu dese şeref ve sayğınlığın zedelenir mi? veya hadi senin zedelenmedi diyelim yaptıgın yoruma göre zedelenmiyor çünkü ben değil bak sen söylemişsin ama toplum algısı yönünden zedelenir değil mi?

    Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.= ''Kaşar'' cümlesi değerli gördüğünüz insana mı söylenir değersiz gördüğünüz mü ?
    örnek verelim şimdi kaşar dedi biri size insan içinde seni değerli birimi değersiz birimi olarak nitelendirmiş yani sen bu yorumu yazarak değerli biri olarak demiş oluyorsun ama olabilir toplumun algısı hangi yönde ona bakmak lazım ?

    Şimdi bundan hariç birde iftira var sonra birde tehdit var bu üç suçtan ayrı ceza alıyorsun 2-4 yıl ortalaması çarp 3 ile 5-12 yıl yani en az 5 yıl en fazla 12 yıl hakim sana yarattığın mağduriyete göre ceza verebiliyor demek bu

    İftira ve tehdit kısmınıda yukarıdaki gibi açıklardım ama bence sen anladın olayı kendin bakabilirsin yok bakamam dersen bir şey diyemem.. Bir gün birine yanlışlıkla yaparsın ögrenirsin zaten kanunları




    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/...mudur-40450731
    Hakaret suçu,

    TCK md. 125-131 arasında şerefe karşı suçlar başlığı altında düzenlenmiştir. Hakaret suçu iki farklı şekilde işlenebilir:

    a-) Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,

    b-) Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.

    Hakaret suçu doğrudan kişinin birey olmaktan kaynaklanan kişilik haklarına saldırıdır.

    Hakaret suçu ile sosyal bir kavram olan “şeref” ve kişinin özsaygısı korunmaktadır.

    Suçun oluşmasına neden olan sözlerin tek tek kanunda sayılması imkansızdır.Suçun vücut bulması için kişinin onur, şeref veya saygınlığını rencide edecek somut bir fiil veya olgu isnat edilmeli veya sövme yoluyla kişinin onur, şeref veya saygınlığına saldırılmalıdır.

    Günümüzde hakaret suçu en çok çağdaş iletişim araçlarıyla işlenmektedir. İnternet yoluyla hakaret, kolay ispatlanabilecek bir suç çeşididir. Bu nedenle, e-mail, facebook, skype, messenger, whatssup, twitter vb. gibi sosyal medya araçlarıyla doğrudan mağdurun hedef alınarak hakaret edilmesi de hakaret suçunu oluşturur.



    şimdi asıl önemli mesele bunu %100 kesinlikte ispat edebilme
    Bunu binlerce kişinin görebileceği bir şekilde
    söylediyse taraf bak orada yazmışlar en kolay ispat türü zaten bu

    Esenlikler dilerim....
  • 04-12-2019, 10:35:27
    #35
    LiziVonRobe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    hmm mesela zafer bey A şahsı size
    ''Onursuz Gurursuz'' Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''d-ol-an-dir-ıcı üçkagıtcı''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''Kaşar''Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.
    ''S-ah-te-ka-r''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,
    ''D-olan-dırıcı''Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,

    Kahramanımıza edilen sözler yukarıda
    Türkiye cumhuriyeti kanunları aşağıda
    Okuma yazmanız var ise
    Muhakeme edebiliyorsanız
    buyrun inceleyin.
    Yok ise biraz yardımcı olmak isterim
    edebilseydiniz başta bir açar bakardınız sonuçta
    bilmemek değil ögrenmemek ayıp

    Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,= onursuz, gurursuz,********,d-olandirici cümlesi insanın şeref ve saygınlığını zedelermi zedelemez mi ? yani herkesin içinde biri sana bunu dese şeref ve sayğınlığın zedelenir mi? veya hadi senin zedelenmedi diyelim yaptıgın yoruma göre zedelenmiyor çünkü ben değil bak sen söylemişsin ama toplum algısı yönünden zedelenir değil mi?

    Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.= ''Kaşar'' cümlesi değerli gördüğünüz insana mı söylenir değersiz gördüğünüz mü ?
    örnek verelim şimdi kaşar dedi biri size insan içinde seni değerli birimi değersiz birimi olarak nitelendirmiş yani sen bu yorumu yazarak değerli biri olarak demiş oluyorsun ama olabilir toplumun algısı hangi yönde ona bakmak lazım ?

    Şimdi bundan hariç birde iftira var sonra birde tehdit var bu üç suçtan ayrı ceza alıyorsun 2-4 yıl ortalaması çarp 3 ile 5-12 yıl yani en az 5 yıl en fazla 12 yıl hakim sana yarattığın mağduriyete göre ceza verebiliyor demek bu

    İftira ve tehdit kısmınıda yukarıdaki gibi açıklardım ama bence sen anladın olayı kendin bakabilirsin yok bakamam dersen bir şey diyemem.. Bir gün birine yanlışlıkla yaparsın ögrenirsin zaten kanunları




    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/...mudur-40450731
    Hakaret suçu,

    TCK md. 125-131 arasında şerefe karşı suçlar başlığı altında düzenlenmiştir. Hakaret suçu iki farklı şekilde işlenebilir:

    a-) Belli somut bir durum ve olgunun isnat edilmesi suretiyle kişinin şeref ve saygınlığının zedelenmesi,

    b-) Genel ve soyut nitelikteki söz ve davranışlarla kişinin değersizleştirilmesi, rencide edilmesi.

    Hakaret suçu doğrudan kişinin birey olmaktan kaynaklanan kişilik haklarına saldırıdır.

    Hakaret suçu ile sosyal bir kavram olan “şeref” ve kişinin özsaygısı korunmaktadır.

    Suçun oluşmasına neden olan sözlerin tek tek kanunda sayılması imkansızdır.Suçun vücut bulması için kişinin onur, şeref veya saygınlığını rencide edecek somut bir fiil veya olgu isnat edilmeli veya sövme yoluyla kişinin onur, şeref veya saygınlığına saldırılmalıdır.

    Günümüzde hakaret suçu en çok çağdaş iletişim araçlarıyla işlenmektedir. İnternet yoluyla hakaret, kolay ispatlanabilecek bir suç çeşididir. Bu nedenle, e-mail, facebook, skype, messenger, whatssup, twitter vb. gibi sosyal medya araçlarıyla doğrudan mağdurun hedef alınarak hakaret edilmesi de hakaret suçunu oluşturur.



    şimdi asıl önemli mesele bunu %100 kesinlikte ispat edebilme
    Bunu binlerce kişinin görebileceği bir şekilde
    söylediyse taraf bak orada yazmışlar en kolay ispat türü zaten bu

    Esenlikler dilerim....
    Kusura bakmayın ama resmen insanları burada saf yerine koyuyorsunuz.

    Konuda hayal ürünü diyerek tabir ettiğiniz kişileri sağır sultan biliyor, resmen dalga geçer gibi yok şundan bahsetmedim, yok isim vermedim vs.

    Konuda haklı bulundunuz, konu sonlandı. Kişileride tanımam ama bu platform maalesef sadece sizden oluşmuyor ve konularınız artık gerçekten bunalttı beni ve buradaki arkadaşları.

    Madem hakkınızı savunacaksınız, adliyeler, mahkemeler var oraya başvurabilirsiniz, sizin hakkınızı savunup savunmayacağınıza buradaki insanlar değil siz karar verirsiniz.

    Ayrıca şahsi görüşüm, kurumsal üyeliğinizin benim adıma sadece anlamı "Rank" dır çünkü ortada bir vergi levhanız dahi bulunmuyor, yukarıda yazan arkadaşa tamamiyle katılıyorum. Bu olay benim neznimde sizi kim haklı görürse görsün benim için siz haksızsınız şu olaylara baktığımızda. Kurumsal üyesiniz ama bana göre güven ortalamanız sıfır.

    İyi günler.
  • 04-12-2019, 10:38:39
    #36
    Üyeliği durduruldu
    konuya kilit talebi gönderdim amacından saptı çünkü ayrıca sizlere laf yetiştiremeyeceğim hayatınızda başarılar dilerim.sizin güvenmenizle bir yere gelmedik sizin güvenmemenizle biryerdende gitmeyiz



    ibagmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın ama resmen insanları burada saf yerine koyuyorsunuz.

    Konuda hayal ürünü diyerek tabir ettiğiniz kişileri sağır sultan biliyor, resmen dalga geçer gibi yok şundan bahsetmedim, yok isim vermedim vs.

    Konuda haklı bulundunuz, konu sonlandı. Kişileride tanımam ama bu platform maalesef sadece sizden oluşmuyor ve konularınız artık gerçekten bunalttı beni ve buradaki arkadaşları.

    Madem hakkınızı savunacaksınız, adliyeler, mahkemeler var oraya başvurabilirsiniz, sizin hakkınızı savunup savunmayacağınıza buradaki insanlar değil siz karar verirsiniz.

    Ayrıca şahsi görüşüm, kurumsal üyeliğinizin benim adıma sadece anlamı "Rank" dır çünkü ortada bir vergi levhanız dahi bulunmuyor, yukarıda yazan arkadaşa tamamiyle katılıyorum. Bu olay benim neznimde sizi kim haklı görürse görsün benim için siz haksızsınız şu olaylara baktığımızda. Kurumsal üyesiniz ama bana göre güven ortalamanız sıfır.

    İyi günler.
    ....


    güvenden dem vuruyorsunuz 19 traderda -1 traderınız var 123 de %100 adama gelmiş güvenden nasihat veriyorsun hadi canım ya