Hak Eden Hakkını Aldı ve Büyük Ders oldu

Bizim görevimiz sakin kalıp hadlerini bildirmekti ve hadlerini bildiklerini düşünüyorum ve gerekli cezayı yönetimde verdiğine göre Hukuksal mücadeleye gerek olmadığını düşünüyorum dostum. 🙏🏼

bakın mesela bu adamla biz ayni işi yapıyoruz kendiside indirimli bakiye satıyor bende aylardır ne o benim konuma yada bana kötü yorum yapar kötü konuşur nede ben ona keşke herkez bu kadar erdemli olsa kendisine bu nedenle buradan teşekkürü borç biliyorum