Yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hak Eden Hakkını Aldı ve Büyük Ders oldu Bizim görevimiz sakin kalıp hadlerini bildirmekti ve hadlerini bildiklerini düşünüyorum ve gerekli cezayı yönetimde verdiğine göre Hukuksal mücadeleye gerek olmadığını düşünüyorum dostum. 🙏🏼
bakın mesela bu adamla biz ayni işi yapıyoruz kendiside indirimli bakiye satıyor bende aylardır ne o benim konuma yada bana kötü yorum yapar kötü konuşur nede ben ona keşke herkez bu kadar erdemli olsa kendisine bu nedenle buradan teşekkürü borç biliyorum