• 20-08-2008, 16:31:45
    #1
    Üyeliği durduruldu


    "Ben Hüsrana Komşuyum" klibinin devamı olan Sagopa Kajmerin Kötü İnsanları Tanıma Senesi albümümünün ikinci video klibi "Düşersem Yanarım" mtv.com.tr'de yayında!
    Klibi izlemek için buraya tıklayınız.
    İyi seyirler...
  • 20-08-2008, 16:39:08
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler. +rep
  • 20-08-2008, 16:50:13
    #3
    Teşekkürler Güzel klip olmuş, ama monotonluk maratonu daha güzeldi (:
  • 20-08-2008, 17:39:59
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel klip ya.Çok beğendim.Sago yapar da kötü olur mu (:
  • 20-08-2008, 17:50:39
    #5
    Klip gerçekten süper olmuş sagopa kajmer gibi birinden bu tür parçaları dinlemek hiç şaşırtmıyor
  • 20-08-2008, 20:40:51
    #6
    tek kelimeyle mükemmel diyecek başka bişey bulamıyorum +rep teşekkürler
  • 20-08-2008, 20:43:01
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hiper
  • 20-08-2008, 21:05:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    RitEmrE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler Güzel klip olmuş, ama monotonluk maratonu daha güzeldi (:
    evet kardeşim en güzeli monotonluk maratonu klibiydi aslında ben sagopa kajmer hiç sevmezdim hatta nefret ederdim ama hergün 3-4 defa vasiyet,ben hüsrana komşuyum,monotonluk maratonu dinliyorum dinlemeden bi iş yapmam sanki adam beni anlatıyor şarkılarında
  • 20-08-2008, 22:16:23
    #9
    güzel klip olmuş tek geçerim