"Ben Hüsrana Komşuyum" klibinin devamı olan Sagopa Kajmerin Kötü İnsanları Tanıma Senesi albümümünün ikinci video klibi "Düşersem Yanarım" mtv.com.tr'de yayında!
Klibi izlemek için buraya tıklayınız.
İyi seyirler...
Teşekkürler Güzel klip olmuş, ama monotonluk maratonu daha güzeldi (:
evet kardeşim en güzeli monotonluk maratonu klibiydi aslında ben sagopa kajmer hiç sevmezdim hatta nefret ederdim ama hergün 3-4 defa vasiyet,ben hüsrana komşuyum,monotonluk maratonu dinliyorum dinlemeden bi iş yapmam sanki adam beni anlatıyor şarkılarında