Konu
Sagopa Kajmer ”Düşersem Yanarım” Klibi Yayında!
20-08-2008, 16:50:13
#3
RitEmrE
Teşekkürler
Güzel klip olmuş, ama monotonluk maratonu daha güzeldi (: