Konu
Sagopa Kajmer ”Düşersem Yanarım” Klibi Yayında!
20-08-2008, 16:31:45
#1
erkanpolat
Üyeliği durduruldu
"Ben Hüsrana Komşuyum" klibinin devamı olan Sagopa Kajmerin Kötü İnsanları Tanıma Senesi albümümünün ikinci video klibi "Düşersem Yanarım" mtv.com.tr'de yayında!
Klibi izlemek için
buraya
tıklayınız.
İyi seyirler...