Teşekkürler

Güzel klip olmuş, ama monotonluk maratonu daha güzeldi (:
evet kardeşim en güzeli monotonluk maratonu klibiydi aslında ben sagopa kajmer hiç sevmezdim hatta nefret ederdim ama hergün 3-4 defa vasiyet,ben hüsrana komşuyum,monotonluk maratonu dinliyorum dinlemeden bi iş yapmam sanki adam beni anlatıyor şarkılarında